maandag 5 april 2021

PI1ZWN UIT DE LUCHT


Het Fake nieuws op de pagina van de Repeaterstichting Bergen op Zoom.


Hieronder in het kort een uitleg waarom  de C4FM -Repeater PI1ZWN uit de lucht is.
Er worden helaas hele andere berichten verspreid door een desbetreffende amateur . Maar het lijkt mijn wel duidelijk dat je geen advocaat in handen neemt , als het door technische zaken komt .
Dit bericht heb ik in Dec 2020 al geschreven , en zou  eerst in electron geplaatst worden ,namelijk in het Januari of Februari nummer, maar dit is niet gebeurd omdat er een mail gestuurd werd met een totaal andere versie van het verhaal. Zelfs naar mensen die geheel niets met de repeater te maken hebben of binnen het bereik zitten ervan. Maar deze persoon doet wel meer dingen uit eigen beweging.
Zo was er ook een overleg geweest (spoedoverleg zelfs) zo werd verteld , maar er is fysiek helemaal geen overleg geweest , maar er is een mail gestuurd naar de leden van de stichting. Om maar een voorbeeld te noemen
Dus plaats ik alvast dit stukje maar in mijn eigen blog.


Er is nog veel meer te vertellen hierover, wat natuurlijk op alle mogelijke manieren tegen gesproken word.
Maar ik zeg altijd maar zo de waarheid komt altijd uit, en ik ga daar voor zorgen ook.
Inmiddels achter wel meer dingen gekomen dus  het komt ooit keer uit.
Laat me niet wegzetten voor leugenaar.



3 opmerkingen:

  1. Hoi Jan.
    Jammer dat soms zaken anders verlopen als dat men hoopt of verwacht.
    Om eerlijk te zijn mis ik de repeater want het was zeker een mooie aanwinst voor iedereen.
    In deze zaak zijn er alleen maar verliezers en is de onvrede voor beide partijen groot.
    Weet niet of je wel eens naar het familie diner hebt gekeken.
    Soortgelijke mistanden zorgen voor onnodige stress en onnodige verstoringen tussen mensen.
    Heb in mijn leven de laatste jaren veel mensen zien wegevallen jong en oud.
    Het leven is bijzonder kort en kwetsbaar, dat is mijn ervaring.
    Als ik in deze kwestie kan bemiddelen ben ik zeker beschikbaar.
    Het zou fijn zijn als iedereen ouderwets van de hobby kan genieten zonder een vervelend onderbuik gevoel.
    Gelijk of ongelijk is naar mijn mening ondergeschikt in deze kwestie.
    We komen elkaar vroeg of laat allemaal weer tegen en moeten elkaar weer in de ogen kunnen kijken.
    Hartelijke groeten Cor. pa3crl@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. KLOPT ALLEEN VERLIEZERS Cor , maar het ergste vind ik dat je door de stichting als leugenaar weg gezet word, en daarbij heb ik het over Mij persoontje en PD1JHH. Terwijl de koper van de repeater hem terug gevraagd had werd er niet op gereageerd, en later ineens gingen ze wat doen aan een storing die gemeld werd door ons dat er iets niet goed was en werd er zonder overleg op de site van de repeaters om een donatie gevraagd voor een filter. Terwijl wij er niks van af wisten en IK het per toeval las, De repeater was van toen ons 3 nu inmiddels ons 2. En wij hebben alleen gevraagd te faciliteren, niks meer niks minder, maar niet dat er geschooid zou gaan worden om donatie's want dat had niet nodig geweest dat hadden we gewoon gekocht,als wij op de hoogte zouden zijn geweest.
    Maar verder is er wel meer wat niet klopt, nu is nog niet alles bekend , maar ik heb hier gesprekken van een oud lid van de stichting , nou als je die zou horen word er wel meer duidelijk, Ik stop ermee maar het is schijnheilig volk eerste klas, zeker die rpa waar iedereen zover mee weg loopt. MAAR OOIT KOMT DE WAARHEID BOVEN WATER. En donatie aan de stichting hihi laat me nie lachen das donatie aan de hobby van RPA , Ik weet dat jij best kloos ben mee hem , maar ooit kom je er wel achter hoor Cor. Zijn er buiten ons al meer , maar die hadden dat jaren terug al eens gezegd toen er op een vergadering in wouw om donatie werd gevraagd. Zo0 dit was mijn antw erop en die 79 euro die ze extra moeten betalen kunnen ze makkelijk, weet ik uit vertrouwde bron. Maar bij mij is de3 stichting echt afgedaan, en zeker RPA ook omdat hij commentaar heeft op het bestuur en de regels die gelden tegenwoordig met de algemene privacy wetgeving.
    Jij houd iedereen te vriend maar ik niet als ik voor leugenaar weg gezet word.
    gr Jan PD3JAG

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En dan daarbij komt nog dat hij door ADVOCAAT is terug gevorderd, dat doe je niet voor niets je weet wat zoiets kost .

    BeantwoordenVerwijderen