woensdag 8 juli 2020

Connecting to Yaesu Wires X


Leuk filmpje over Wires X van Yaesu.

Vind  dit zelf persoonlijk erg interesant  het hele Fusion verhaal /C4FM  verhaal.
Inmiddels  zelf een FTM400 en een FT70 in mijn bezit Maar deze werken via een MMDVM.
Mijn volgende stap nu hier is  nog een Yaesu mobile set erbij te nemen  en voor mijn Wires X  HRI-200 de Node en room nummer aan te vragen. Ben al wel in het bezit  van een node  en room nr  maar dan voor mijn FTM 400. Maar deze gebruik ik ook nog voor andere doel einden, dus  opzoek naar iets anders erbij nog.
Dus nu is er een aanvraag weg voor mijn HRI 200 , Hierop  komt straks een fusion mobile radio en ga daarmee  een eigen node draaien en room maken.



Later hierover nog meer als  deze jongen zover is , maar dat het gaat gebeuren is zeker.
Zo zijn we ook bezig meer mensen actief te krijgen met C4FM , en zijn er serieuze plannen voor een repeater met nog 2 andere amateurs uit onze regio.
Ook is het op dit moment erg leuk en steeds drukker op NL CENTRAL, hierin zitten ook 9 andere kamers, en word het steeds drukker.

dus graag tot horens op NL CENTRAL

Dutch Fusion Reflector - Wiki Pagina  voor meer info over de reflector.

Dutch Fusion Dashboard NL CENTRAL  Het dashboard van NL CENTRAL

Beide links worden geopend op een nieuw tabblad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten