zondag 15 januari 2017

1ste activiteit VELDDAGWEEKEND 3 & 4 Juni2017 KOMT ERAAN.

Er word al hard gewerkt aan de 1ste activatie ,   namelijk de velddagcontest/weekend. 
In dit weekend vallen er 2 velddagcontesten samen namelijk de Cw contest op HF  maar ook de velddagcontest in SSB op 144MHz en hoger. Dus  dit kunnen we mooi combineren .
Dus ik hoop dat er mensen zijn die hier aan mee willen doen , zo ja geef je op. Later meer info over dit leuke gebeuren. Je kan natuurlijk ook gewoon "strook portabel" meedoen gewoon om je /p setup eens uit te proberen. hihi
SAMEN STAAN WE STERK   SAMEN STAAN WE STERK  SAMEN STAAN WE STERK   SAMEN STAAN WE STERK

Tevens  ben ik nog op zoek naar een beam voor 2/70 cm voor dit weekend. dus mocht er iemand wat hebben liggen die ik mag gebruiken hoor ik het graag. Meer info over het weekend of mss over de beam die we zoeken  stuur dan mailtje naar:
                                 pd3jag@gmail.com

meer info volgt kijk op mijn blog of de webpagina van Afd A51 of meld je in de ronde in op iedere Woensdagavond om 20:30 uur  op 145,625MHz 88,5 Hz  CTCSS.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten